دیروز طبق معمول سمینار ریچارد نیوتون داشتیم. متاسفانه برای امروز یه تمرین خیلی سخت و حجیم رو باید تحویل میدادم و خیلی عقب بودم. پس با خودم لپ تاپ بردم که توی سمینار درس بخونم (چون توی درسهای سمینار فقط حضور غیاب مهمه). سخنران رو هم که نمیشناختم. پس شروع کردم به درس خوندن.
سخنران این هفته دکتر ویون مینگ بود، یه خانم خوش لباس با صدای گیرا و بی نهایت مسلط در ارائه دادن. دو سه دقیقه گذشت و چشمم توی لپ تاپ بود و گوشم با اون. نتیجه واضح بود! لپ تاپو بستم و کل سمینار با دقت تمام گوش کردم. بدون شک اگر بهترین نباشه یکی از بهترین تاک هایی بود که دیده دیدم. این خانوم به استناد مجله تکنولوژی 2013 جزو 10 زنی هستند که باید دنبالشون کرد.
شاید الان که اینارو میشنوید ایده ای نداشته باشید که داره چیکار میکنه و مگه اصلا چیکار میشه کرد؟ مگه میشه دیگه انقلابی به بزرگی به وجود اومدن گوگل به وجود بیاد؟ شاید منم فک میکردم حالا حالا ها نه! اما بعد دیدن این تاک و آشنا شدن با ایشون فهمیدم چرا که نه! در آینده ی نزدیک! و ایشون بدون شک یکی از افرادیه که تاثیرای خیلی زیادی روی زندگی همه ی ما میگذاره. شاید خیلی زودتر از چیزی که فک کنیم.
توی یوتیوب سرچ کردم و سخنرانیهای زیادی ازش هست. اما یه تاک رو پیدا کردم که خیلی شبیه تاک دیروزش بود. لینکشو میگذارم اینجا. میدونم دیدن یوتیوب از ایران اونم سخنرانی طولانی سخته، اما مطمئن باشید این یکی از فوق العاده ترین تاک هاییه که میشه دید. اینو در نظر بگیرین حرفایی که میزنه مثله آرزوهای بچگونه نیست. از نظر علمی به تکنولوژی لازم برای انجام اونها رسیدن!
راستی زبان ویدئو هم انگلیسیه دیگه قاعدتا و زیر نویس فارسیم فک نکنم واسش موجود باشه. حالا اگه کسی مطلب فارسی پیدا کرد توی گروپ به من بگه که من بگذارم اینجا. عکس بالایی هم خودم دیروز از ایشون گرفتم در حال ارائه.
برای دانلود این ویدیو میتونید از ربات تلگرام @ivideobot استفاده کنید
لینک ویدئو:
https://www.youtube.com/watch?v=fzmbLbeyzUs
نویسنده: آرمان جباری